Укрзалізниця засекретила інформацію про вартість будівництва КПВВ на межі з тимчасово окупованим Кримом (ДОКУМЕНТ)
Інформацію про вартість будівельних робіт у державній компанії визнали такою, що становить комерційну таємницю та іншу конфіденційну інформацію АТ «Укрзалізниця».
Нагадаємо, 15 листопада на адмінкордоні з Кримом на території Херсонської області запрацювали оновлені режимні зони КПВВ «Чонгар» та «Каланчак».
Раніше наше ГО отримувало відповіді від Міністерства інфраструктури та АТ «Укрзалізниця» відповіді в яких було зазначено, що станом на перше листопада по КПВВ «Чонгар»та «Каланчак» освоєно коштів:
КПВВ «Каланчак» -8600 тис.грн.;
КПВВ «Чонгар»- З427 ,8 тис.грн.
Також ми повідомляли, що замовником будівництва зазначених пунктів пропуску є АТ «Укрзалізниця», яка здійснює будівництво цих КПВВ за рахунок власних коштів,- саме так повідомили у відповіді заступника голови Херсонської ОДА пана Козиря на запит ГО «Асоціація блоггерів «НОВАМЕДІА». Чиновник також зазначив, що робить це Укрзалізниця в межах затвердженого порядку фінансового плану на 2019 рік.
ХЕРСОНСЬКА ОДА НЕ ЗНАЄ ЯКА ВАРТІСТЬ БУДІВНИЦТВА КПВВ НА МЕЖІ З ОКУПОВАНИМ КРИМОМ (ДОКУМЕНТ)
Після отримання інформації, що Укрзалізниця завершила будівництво режимних зон на контрольних пунктах в’їзду/виїзду «Чонгар» та «Каланчак», що на межі з тимчасово окупованою територією АР Крим, ми вирішили звернутися до УТ «Укрзалізниця» з запитом, щоб дізнатися загальну вартість будівництва режимних зон на контрольних пунктах в’їзду/виїзду «Чонгар» та «Каланчак», яке виконувала зазначене підприємство. На що була отримана спочатку проміжна відповідь, щодо того, що на обробку цієї інформації треба багато часу тому почекайте і ми вам надамо відповідну інформацію.
А потім ми отримали і саму відповідь в якій було зазначено, що інформація щодо вартості будівництва є конфіденційною та містить комерційну таємницю.
Дуже характерна деталь, на відповідях жодного підпису. Готуємо скаргу до Уповноваженої Верховної Ради України з прав людини