Співаковський: «свобода для розвитку» – це і є шлях України, а не свобода для руйнації та анархії

14.04.2018
18

Про це народний депутат фракції Партії “Блок Петра Порошенка”, Перший заступник голови Комітету, голова підкомітету з питань вищої освіти Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти зауважив на стрінці у Faceboоk після засідання круглого столу щодо обговорення проекту Концепції розвитку педагогічної освіти, організованого Міністерством освіти і науки України, Національною академією педагогічних наук України та Національним педагогічним університетом імені М.П.Драгоманова.

Парламентар розповів, що Комітет ВР з питань науки і освіти уважно вивчив текст запропонованої Міністерством освіти і науки Концепції розвитку педагогічної освіти та взяв активну участь у його доопрацюванні : зі 150 зауважень Комітету до тексту Концепції, лише 8 не було враховано або враховано частково.

“Ми розглядаємо Концепцію як дороговказ на 10-15-20-25 років. Світ дуже швидко змінюється, знання оновлюються, отже і роль вчителя тут є важливою.

Наше завдання забезпечити, аби Концепція була сприйнята саме тими, хто буде її імплементовувати. Окрім того, в Концепції має бути чітко відображено, що саме ми хочемо отримати”, – зазначив парламентар та додав , що реформування освіти має йти шляхом капіталізації.

“Ми повинні спільно вирішити проблему мотивації Вчителя, особливо молодих талановитих вчителів. Це наскрізна проблема номер 1. У цій частині ми повинні знаходити баланс між можливостями державного бюджету та місцевим бюджетом у частині фінансування і це має бути прописано в Концепції…” – підкреслив Співаковський.

“У Рішенні Комітет наполягає на тому, щоб з метою прийняття рішення щодо доцільності міжпредметної і міжгалузевої інтеграції знань провести чотирьохрічні пілотні проекти щодо запровадження інтегрованих предметів у загальній середній освіті та з підготовки відповідних педагогічних кадрів, за результатами їх громадського обговорення протягом року, прийняти рішення щодо доцільності та ефективності запровадження таких інтегрованих предметів”, – зауважив Перший заступник Голови профільного Комітету.

Підводячи підсумок, Співаковський наголосив, що в загальному вже визначене необхідне формування Концепції.

“Я дякую Міністерству освіти і науки за спільну роботу з нашим Комітетом. Далі ми вже маємо її використовувати як можливість для розвитку.

Адже «свобода для розвитку» – це і є шлях України, а не свобода для руйнації та анархії”, – резюмував Олександр Співаковський