Херсонська ОДА не знає яка вартість будівництва КПВВ на межі з окупованим Кримом (ДОКУМЕНТ)

27.11.2019
2132

Замовником будівництва зазначених пунктів пропуску є АТ «Укрзалізниця», яка здійснює будівництво цих КПВВ за рахунок власних коштів,-саме так повідомили у відповіді В заступника голови Херсонської Ода пана Козиря на запит ГО «Асоціація блоггерів «НОВАМЕДІА». Чиновник також зазначив, що робить це Укрзалізниця в межах затвердженого порядку фінансового плану на 2019 рік.


В свою чергу, у відповіді на наш запит державний секретар Міністерства інфраструктури зазначив, що у 2019 році передбачено фінансування для УДП по обслуговуванню іноземних та вітчизняних автотранспортних засобів «Укрінтеравтосервіс» на розроблення проектно-кошторисної документації на будівництво тимчасових контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповану територію/виїзду з неї для автомобільного сполучення «Чонгар» та «Каланчак» та зон сервісного обслуговування перед ними у розмірі 2267,3 тис. грн.

Проте 15 листопада під час відкриття режимної зони КПВВ «Чонгар» голова Херсонської ОДА Юрій Гусєв повідомив, що за попередніми розрахунками під час ремонту КПВВ «Каланчак» та «Чонгар» вдалося зекономити близько 30%.

«За попередніми розрахунками, у нас буде економія до 30% від початкової очікуваної вартості… Ви пам’ятаєте цю дискусію за участі представників міністерства інфрастурктури 13 липня (під час візиту президента на КПВВ «Чонгар» та представлення Гусєва на посаді – ред.), коли говорили про те, що для реалізації всього проєкту потрібно 170 мільйонів, а є лише 100? На сьогоднішній день можна сказати, що цих 100 достатньо. Для нас головне, що ми досягнули результату в межах тих кошторисів, які були передбачені», – повідомив Гусєв.

Нагадаємо, 15 листопада на адмінкордоні з Кримом на території Херсонської області запрацювали оновлені режимні зони КПВВ «Чонгар» та «Каланчак».