На новий бренд області планують витратити 112 тис грн
12.11.2019
1805
На розробку та просування туристичних брендів Херсонщини, місцевих туристичних брендів з визначенням логотипів та гасел планують витратити 112 тис 482 грн.
Відповідна інформація міститься у проект змін до бюджету області які є у розпорядженні редакції НОВАМЕДІА.
За інформацією чиновників ОДА розробляти та просувати туристичні бренди будуть представники київської фірми.
Нагадаємо, що ще за часів Костяка був розроблений та прийнятий бренд Херсонщини. До речі саме його вмонтовано в будівлю Херсонської ОДА, що на проспекті Ушакова 47
А місто Генічеськ на Херсонщині, що розташоване на узбережжі Азовського моря, нещодавно отримало власні туристичний бренд і слоган. Їх затвердили на сесії міськради.