Херсонські нацгвардійці пройшли курс психологічного тренингу

28.07.2019
1653

Військова служба розуміє під собою командну роботу. Для максимальної злагодженості дій підрозділів необхідні так звані «братерські» стосунки. І зовсім не обов’язково злагоджувати дії в бойових умовах, адже є спеціальні методики командної психологічної підготовки.


В рамках візиту до Херсонської військової частини 3056 НГУ, начальник відділення психологічного забезпечення Південного територіального управління НГУ, майор Юлія Макеева провела тренінгові заняття із взаємодії всередині колективу та поспілкувалася з новопризначеним психологом служби психологічного забезпечення військової частини – Олександром Тютюником.

З молодими гвардійцями було проведено проективні методики діагностування особистості «Неіснуюча тварина», «Людина під дощем», а також продемонстровано метафоричні картки. Це викликало не аби який інтерес, адже бійці змогли проявити всю свою уяву та творчість.

В ході заходу, Юлія Вікторівна акцентувала увагу Олександра Юрійовича, що таке вивчення особистості усуває психологічні захисні механізми, які можуть спотворити реальну картину внутрішнього світу: «Методики «Неіснуюча тварина» та «Людина під дощем» досить інформативні, вони допоможуть зрозуміти як ви реагуєте на стресові ситуації, чи здатні долати життєві труднощі та як сприймаєте оточуюче середовище».

Окрім того, гвардійці випробували такі рухливі вправи, як «Болото» та «Вертикальна павутина». Головними завданнями занять було розуміння всіма членами команди відповідальності за загальний результат, посилення почуття згуртованості та розвитку довіри між військовими.

«Сьогодні в Україні тімбілдінг широко впроваджується не тільки у цивільних установах, але й у військових частинах. Методики тімбілдінгу забезпечують повноцінний розвиток колективу, який виконує службово-бойові завдання. Бійці долають низку квестів, які неможливо виконати самотужки, а лише у взаємодії зі своїми колегами по команді», – розповів Олександр Юрійович.

Вмотивовані на командний результат, хлопці захопилися рухливими завданнями та намагалися виконати всі вправи до кінця, допомагаючи один одному.