Зустріч з колективом Херсонської спеціалізованої школи № 24
Мав нагоду також зустрітися з колективом Херсонської спеціалізованої школи № 24 із поглибленим вивченням математики, фізики та англійської мови. Минулого року із державної субвенції цьому навчальному закладу, як і ще кільком херсонським школам, було виділено 198 тисяч гривень на проектори, ноутбуки та багатофункціональні пристрої. Саме ця школа може зараз похвалитися кабінетом фізики, який повністю обладнаний за всіма сучасними стандартами. На жаль, він поки що єдиний такий в області…
Фізику тут викладають два вчителя – досвідчений Борис Якович Розенфельд, якому виповнилося 75 років, і зовсім молода дівчина, нещодавня випускниця університету. Багатий досвід, поєднаний з сучасністю:)) Завжди радує той факт, що є молодь, яка обирає точні науки. Хоча, варто визнати, в більшості херсонських шкіл картина дещо інша, і нестача вчительських кадрів дається взнаки навіть в обласному центрі.
Причини виникнення цієї проблеми, а також інші актуальні для освітянської спільноти питання обговорили з колегами під час нашої зустрічі.
Найбільше турбують освітян, звичайно ж, рівень зарплати та соціального захисту, можливості вибору дидактичної моделі. Обговорили також деякі законопроекти – з тих, над якими зараз працює Комітет з питань науки та освіти, і які пропонує МОН.
Не обійшли, до речі, й законопроект про перехід церковних громад до ПЦУ. Освітян турбує це питання, адже вони усвідомлюють, наскільки дражливою для суспільства є тема віри. Існують побоювання, чи не спричинить це рейдерського захоплення церков. Як міг, запевнив аудиторію, що цей законопроект ставить за мету зовсім інше – дати можливість вірянам самим обирати, кому буде підпорядковуватися їх храм. Людина, її свободи і права — головна цінність української держави.
Всі реформи і перетворення, які зараз відбуваються в нашій країні, спрямовані саме на те, щоб громадяни мали можливість вільно обирати собі і освіту, і релігію. Щоб Україна нарешті постала як сучасна європейська держава, де поважають закон і панують демократичні цінності.