Присиваська громада стала першою брендованою ОТГ Херсонської області

10.07.2018
1064

6 червня, під час XII щорічного фестивалю Івана Купала в с. Григорівка, Присиваської ОТГ було презентовано ребрендинг громади. Логотип було розроблено Anastasiia Suprun – радницею з питань комунікації Херсонського Центру розвитку місцевого самоврядування, створеного за підтримки програми ULEAD з Європою / ULEAD with Europe та Мінрегіону України.


Логотип складається з кількох компонентів, які представляють туристичний потенціал громади: південне сонце на блакитному небі, Лемурійське рожеве озеро, лікувальну глину та цілющу сіль. Саме це приваблює туристів в теплий сезон відвідувати громаду, адже Лемурійське озеро наближене по вмісту солі до Мертвого моря і має унікальні оздоровчі властивості. Задачею для побудови стратегії позиціонування громади було знайти, як її ідентичність, так і унікальність. Все це поєднує в собі рожеве озеро.

– В березні поточного року об’єднані громади Херсонської області уклали договір про міжмуніципальне співробітництво «Створення туристично-оздоровчого кластеру в громадах Асканія-Нова та Присиваській ОТГ». А вже сьогодні Присиваська ОТГ ще і стала першою, що взялась за зміни в своєму візуальному позиціонуванні. Мені було дуже приємно долучитися до цього дійства та допомогти громаді розставити пріоритети: оформити логотип та визначитись з фірмовими кольорами. Також ми наразі працюємо над айдентикою. Попередньо мною також було розроблено і стильні буклети, які активно використовують для презентації громади, – поділилась враженнями Анастасія Супрун.

– Спочатку серед шкіл громади було оголошено конкурс на створення кращого логотипу громади. Але, навіть, логотип-переможець був перевантажений різними елементами, тому ми потребували залучення професіоналів. Один з пріоритетних напрямків розвитку громади – це туристичний потенціал, на чому ми і зупинилися під час співпраці з Херсонським ЦРМС. Ми маємо не відставати від сучасних тенденцій, щоб зробити Присиваську громаду привабливою для туристів та інвесторів. Якісна візуальна складова вже задіяна у фірмовій продукції, тентах та буклетах, які ми використовуємо під час виставок та презентацій, – зазначив Сергій Кліщевський, голова Присиваської об’єднаної територіальної громади.