Автолавка як “інноваційний економічний підхід” російських окупантів
Кілька днів тому так званий “міністр промисловості та торгівлі” окупантів Анушаван Агаджанян заявив про те, що 2 березня “до Красноперекопського району Криму вирушать автолавки”, і що “жителі віддалених сіл півострова зможуть придбати продовольчі товари”, назвавши села Курганне (Біюк-Кішкара) та Новорибацьке, інформує Асоціація реінтеграції Криму..
Така “зворушлива турбота” залишає “за бортом” просте питання – як жителі двох даних сіл раніше десятиліттями обходилися без такого “досягнення російської торгівлі”, як автолавка.
Відповідь на нього досить проста, в обох селах, що налічували до 2014 року по сотні мешканців, просто їздили до найближчого магазину; наприклад від “тайгового” Новорибацького до того ж Красноперекопська (Єні-Капу) “цілих” два кілометри, а від Курганного до магазинів Воронцовки – чотири кілометри, для дрібних потреб у селах були торгові точки.
Справа в тому, що за останній рік у районі остаточно “віддав Богу душу” приміський транспорт, а людей з машинами та коштами на їх утримання в селах Північного Криму, що вимирають, просто не залишилося, тому для кількох десятків літніх мешканців згаданих, а також низки інших сіл степового Криму почалися “блокадні часи”.
Як цим людям допоможе разова “автокрамниця від Агаджаняна”, питання не більш ніж риторичне.