ГО “Центр UA” презентувала у Херсоні унікальний онлайн-інструмент “Вибори 2019. За кого голосувати?”

13.03.2019
1039

Презентація онлайн-інструменту “Вибори 2019: За кого голосувати?” відбулася 13 березня в Херсоні. Завдяки цьому інструменту український виборець за 15-20 хв зможе отримати достатньо вичерпної інформації для більш раціонального та усвідомленого вибору Президента країни.

Протягом двох останніх років ГО “Центр UA” провела більше 350 заходів у 60 містах в усіх регіонах України. Майже на кожній такій зустрічі аналітики фіксували запит громадян на конкуренцію програм кандидатів замість емоційно-забарвлених змагань політтехнологів.

Відповідаючи на потреби часу, команда Центру вирішила створити онлайн-інструмент, який полегшить життя українців напередодні президентських виборів. У легкий та доступний спосіб кожен охочий може ознайомитися із профайлами десяти найпопулярніших кандидатів, які змагаються за посаду Президента (напередодні запуску інструменту інформацію щодо попередніх симпатій виборців було взято з опитувань Фонду “Демократичні ініціативи”, Київського міжнародного інституту соціології та Соціологічної групи “Рейтинг”).

Крім цього, можна також проаналізувати позиції кандидатів у 22 сферах політики, які входять до компетенції Президента згідно із Конституцією (ст. 106) та іншими законами України. Однак найважливіша функція цього інструменту — можливість виборців пройти онлайн-тест, сформувати власну політичну програму і в фіналі побачити ТОП-3 кандидатів, програми яких збігаються з їхніми власними позиціями.

“Часто доводилося чути навіть від друзів та знайомих, що такий інструмент полегшив би підготовку до дня виборів. І ось тепер кожен може скористатися. У ці передвиборчі дні, коли навіть на кухнях і автобусних зупинках, а тим більше в соціальних мережах тримають дискусії на тему “Так а за кого голосувати?”, такий інструмент стане в нагоді для всіх, хто хоче зробити усвідомлений вибір”, — зазначає регіональний представник ГО Центр UA в Херсонській області Сергій Нікітенко.

Розробники не сподіваються, що інструментом скористається кожен третій чи кожен другий виборець. Водночас, команда Центру UA переконана, що зможе охопити кілька сотень тисяч користувачів — а це вже кілька відсотків виборців, які “робитимуть погоду” на цих і майбутніх виборах.