На Херсонщині впроваджено освітній проект «КРОК до ВИШу
Головна наша мета – це вироблення напрацювань розвитку локального патріотизму, щоб наші діти, випускники шкіл, залишалися навчатися в херсонських вузах, а головне – залишалися працювати на території Херсонщини. На цьому наголосив директор Департаменту науки, освіти та молоді облдержадміністрації Євген Криницький під час освітньо-інвестиційного форуму, який відбувся 22 лютого, на базі Херсонського державного університету.
Він підкреслив, що збереження та Розвиток людського капіталу – стратегічна ціль. Створення умов для розвитку людського капіталу передбачає доступну освіту, здатну забезпечити підготовку кадрів для ринку праці Херсонщини.
«Сьогодні в області створено умови для здобуття якісної освіти. Випускник має можливість обирати яку освіту здобувати: професійно-технічну або вищу. В області діє потужна система професійної освіти, в якій останнім часом відбувається ряд змін, а саме: оновлюється зміст освіти відповідно до вимог роботодавців, модернізується технічна база закладів шляхом створення навчально-практичних центів галузевого спрямування. В минулому році було відкрито 14 навчальних центрів професійної освіти», – зазначив Євген Криницький.
Так, під час дискусії на тему: “Збалансований розвиток людського капіталу на Херсонщині: завдання освіти і науки” ректор Херсонського національного технічного університету Юрій Бардачов розповів, що в області впроваджено освітній проект «КРОК до ВИШу». Метою даного проекту є надання допомоги випускникам Херсонської області, які навчаються у сільській місцевості, якісно підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання й стати студентами херсонських ВИШів. Цей проект реалізується за рахунок коштів обласного бюджету.
«Враховуючи місце проживання й навчання здобувачів освіти, центри по підготовці до ЗНО сформовані в 9 районах та 6 об’єднаних територіальних громадах. До роботи в центрах для проведення занять з конкурсних навчальних предметів долучені 82 педагогічні працівники», – зазначив Юрій Бардачов.
Крім того, на форумі під час панельних дискусій піднімалися теми такі, як «Стан та перспективи розвитку Херсонського регіонального ринку праці», «Простір освітніх ініціатив Херсонщини», «Гідність кожної дитини: доступна освіта та інклюзія» та «Фінансовий ресурс розвитку реформи Нової української школи».