Херсонська ОДА на період карантину запровадила дистанційну роботу для своїх працівників (РОЗПОРЯДЖЕННЯ)
Відповідне розпорядження опубліковане на офіційному сайті ОДА.
Чиновники можуть отримати відпустки у порядку, визначеному законодавством (без урахування графіків відпусток) , а також здійснювати
роботу в режимі віддаленого доступу з використанням електронних засобів комунікацій та технологій.
Назва: Про запровадження дистанційної роботи здійснення підпорядкованим персоналом (за його згодою) роботи в режимі віддаленого
доступу з використанням електронних засобів комунікації та технологій.
З метою запобігання поширенню коронавірусу СОУГО-19, на виконання протоколу No 2 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року, керівникам структурних підрозділів Херсонської обласної державної адміністрації та її апарату:
1) довести до відома працівників інформацію про можливість отримання відпусток у порядку, визначеному законодавством (без урахування графіків відпусток), на відповідний період та максимально сприяти реалізації права працівників на їх отримання;
2) визначитися щодо наявності технічної та практичної можливості запровадження на період з 16 березня по 03 квітня 2020 року здійснення
підпорядкованим персоналом (за його згодою) роботи в режимі віддаленого доступу з використанням електронних засобів комунікації та технологій.
Підготувати список таких працівників, прийняти управлінське рішення; 3) поінформувати працівників, для яких запроваджено дистанційну форму роботи, про необхідність виконання упродовж робочого часу посадових обов’язків у повному обсязі, перебування на постійному мобільному зв’язку, систематичної перевірки електронної пошти та надання відповідей на листи, за потреби з ’являтися на роботу.
2. Рекомендувати районним державним адміністраціям, підприємствам, установам та організаціям, що належать до сфери управління обласної
державної адміністрації, органам місцевого самоврядування запровадити аналогічні заходи. ДОКУМЕНТ: